Menu

Fitness op de Milon Cirkel:
leuker, veiliger en sneller resultaat!

Het hart van onze fitnesszaal zijn de Milon Cirkels. Met deze unieke combinatie van conditietraining en spierversterkende oefeningen, train je je hele lichaam in slechts 35 minuten.  Je traint wanneer het jou uitkomt en hoeft slechts minimaal 2x per 10 dagen te trainen.

Effectiever dan gewone fitness

Er zijn veel redenen om op de Milon Cirkel te trainen. Snel afvallen, spieropbouw, conditie opbouwen, gezonder leven, het voorkomen of herstellen van blessures. Voor al deze wensen is de Milon Cirkel een perfecte manier om je doel te bereiken. Bij traditionele fitness zijn fouten snel gemaakt. In de Milon Cirkel is elk apparaat middels je chipkaart op jouw persoonlijke instellingen afgesteld. Je traint je spieren zowel op de heengaande als de teruggaande beweging, uniek hierbij is dat de teruggaande beweging zwaarder belast kan worden. Bij gewone fitnessapparaten is dat niet mogelijk, daarom boek je op de Milon Cirkel sneller resultaat. 

Snel en resultaat gerichte training

Samen met je trainer stel je de apparaten de eerste keer in. De chipkaart onthoud je instellingen en past zich de elke volgende keer aan jou aan. Door de spieroefeningen van 1 minuut en de conditie oefeningen van 4 minuten, doorloop je binnen 35 minuten een zeer resultaat gerichte training. Geen wachttijden, want iedereen in de cirkel schuift gelijktijdig door. Gezellig samen in een cirkel sporten, met je persoonlijke doel voor ogen.

Dagenlang vet verbranden na je training

Door de persoonlijke instellingen en daardoor de hoge intensiteit van training, houdt de vetverbranding in je lichaam dagenlang aan. Veel langer dan met gewone fitnessprogramma’s. Dit zorgt ervoor dat je snel kunt afslanken, spieren opbouwt zonder opgepompt uiterlijk en een solide basis legt voor een goede conditie. Ook blessures behoren tot het verleden. De Milon Cirkel is 100 procent veilig.

Ideaal voor als je weinig tijd hebt of niet van sport houdt

Wat heeft jouw voorkeur? Iedere week 50 km hardlopen of 2x per week 35 minuten een afwisselend circuit van cardio- en spiertraining? Beide zijn geschikt om calorieën te verbranden, maar als je je spieren traint zal de verhoogde verbranding tot lang na je training doorgaan. Recente onderzoeken tonen aan dat vooral spiertraining ons lichaam slank en fit houdt!

Ervaar zelf: Gratis Proefweek Milon 

Ervaar de Milon Cirkel nu zelf een week gratis en vrijblijvend. Meld je hieronder aan. We nemen binnen 1 werkdag contact met je op voor een persoonlijke kennismaking.

Naam:* 
Telefoon:* 
E-mail:* 
Vragen/opmerkingen 
Code*captcha
?Typ de woorden over van het plaatje